Često postavljana pitanja

1Kako da pronađem proizvod koji mi treba? 
Do proizvoda koji tražite možete doći na dva načina: 1. pregledom kategorija iz glavnog menija ili 2. pretragom. Pregled kategorija podrazumijeva listanje kategorija iz glavnog menija na vrhu naše stranice. Primjera radi, ako ste zaniteresovani za novčanik za odrasle prevucite kursor na meni Modni program, pa Novčanici te kliknite na opciju Za odrasle koja se nalazi u desnom dijelu. Pretraga podrazumijeva pronalaženja proizvoda na osnovu karakteristične ključne reči - najčešće naziv, model ili robna marka. Upišite ključne reči u predviđeno polje za pretragu i kliknite dugme za pretragu. Dobićete listu proizvoda koji odgovaraju zadatim ključnim riječima.
2Kako da kupim nešto sa Mojshop Internet prodavnice?
1. Izaberite proizvode koje želite da kupite, 2. Popunite i pošaljite narudžbenicu. Izaberite proizvode koje želite da kupite, tako što ćete ih ubaciti u korpu. Proizvode ubacujete u korpu klikom na dugme 'Dodaj u korpu' pored željenog proizvoda. Kada završite sa izborom proizvoda, otvorite stranu za pregled korpe i kliknite dugme 'Narudžba'. Popunite formular za naručivanje i kliknite dugme 'Pošalji narudžbu'.
3Šta je korpa? 
Korpa je virtuelni objekat na našoj Internet prodavnici, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa 'pravom korpom'. Osnovna uloga korpe je da izaberete proizvode koje želite kupiti. Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme 'Dodaj u korpu'. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćen kao Vaš izbor. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, a moguće je i izbacivanje proizvoda iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom ikonicu "korpa" koje se nalazi u zaglavlju sajta.
4Kada ću dobiti na adresu naručene proizvode?
Naručeni proizvodi se isporučuju preko brze pošte i budu isporučeni najduže u roku od 3 radna dana.
5Kako se plaća naručena roba?
Naručena roba se plaća pouzećem - plaćate kuriru prilikom isporuke robe.
6Kako da kreiram nalog/ulogujem se na mojshop Internet prodavnicu?
Mojshop Internet prodavnica po podrazumijevanim podešavanjima ne zahtjeva logovanje. Narudžbu je moguće napraviti i proslijediti bez kreiranja naloga. Međutim, isti svakako možete napraviti. Forma za logovanje/kreiranje naloga se nalazi u donjem desnom uglu naše Internet podravnice. Jednom kreiran nalog možete upotrebniti x puta za kreiranje narudžbi. Mi Vas svakako ohrabrujemo da kreirate korisnički nalog kako bismo Vas mogli uvrsiti u naš sistem i omogućiti Vam učestvovanje u nagradnim igrama.
7Šta da radim ako zaboravim lozinku? 
U donjem lijevom uglu naše Internet prodavnice nalazi se link za resetovanje lozinke. Kliknite na isti, unesite Vaš email i mi ćemo Vam poslati instrukcije za reset.
8Koliko iznosi trošak dostave?
Cijena dostave iznosi standardno 7 KM po pošiljci, bez obzira na veličinu pošiljke.
9Da li isporučujete u druge države?
Trenutno smo u mogućnosti da robu isporučimo samo u okvirima Bosne i Hercegovine. Sve izmjene po ovom pitanju biće objavljene na našoj Internet prodavnici i na našim web sajtovima.
10Šta da radim ako mi stigne oštećen paket ili proizvod ne radi?
Mi ulažemo maksimalan trud da sva roba prije isporuke bude detajno pregledana i bezbjedno upakovana. Ipak, može se desiti da iz određenih razloga ne budete zadovoljni isporučenom pošiljkom. Iz tog razloga Vas molimo da primljenu pošiljku detaljno pregledate, te da sve primjećene nedostatke što je prije moguće prijavite na naše kontakt servise, kako bismo mogli blagovremeno reagovati i izvršiti zamjenu oštećenog artikla. Reklamacije uvažamo najduže u roku od 7 dana od dana isporuke.
11Da li mogu negdje lično da preuzmem paket?
Da, naručene proizvode je moguće preuzeti nekom od naših maloprodajnih objekata. Međutim, da bismo Vam mogli obezbijediti ovakav vid preuzimanja, isto morate naglasiti prilikom kreiranja narudžbe u polju Napomena. U ovom slučaju nećete platiti uslugu poštarine. Naglašavamo da dostupnost paketa za preuzimanje u ovom slučaju može varirati i do 7 dana!
12Kako da znam da je moja narudžba uspješno prosleđena?
Kada dodjete do posljednjeg koraka i kliknete na dugme Pošalji narudžbu pojaviće se prozor sa potvrdom narudžbe, brojem i detaljima iste. Zapišite ovaj broj za Vašu referencu. Ukoliko se ovaj prozor ne pojavi, znači da je došlo do greške i najbolje bi bilo da kontaktirate našu podršku na email onlineshop@mojic.com
13Šta ako se predomislim u vezi narudžbe ili greškom pošaljem istu?
Naš tim će Vas u svakom slučaju kontaktirati kako biste potvrdili narudžbu. Ukoliko je došlo do greške ili ste se u međuvremenu predomislili, to ćete prenijeti našem prodajnom timu prilikom razgovora. Možete nas takođe i sami kontaktirati na neki od servisa sa našeg web sajta.
14Obavio sam narudžbu prije nekoliko dana, sve je prošlo regularno, a pošiljka nije stigla. Zašto?
Mogući razlozi: 1. Niste bili dostupni kada Vas je naš tim pokušavao kontaktirati putem telefona, 2. Unijeli ste pogrešan/nevalidan broj telefona prilikom prosljeđivanja narudžbe. Na žalost, sve narudžbe koje ne budu potvrđene putem telefonskog razgovora, ne možemo poslati na isporuku. Naš tim će pokušati da stupi sa Vama u kontakt u periodu od 3 dana od datuma kreiranja narudžbe i ukoliko se u ovom periodu kontakt ne ostvari narudžba će biti odbačena kao nevalidna

Dragi naši kupci i posjetioci,

Na ovo stranici su postavljeni odgovori na često postavljana pitanja. Ukoliko i dalje niste pronašli odgovor na Vaše pitanje molimo Vas da nas kontaktirate.